понедельник, 20 августа 2012 г.

Модуль 4

Ця частина роботи відносилась до планування стратегії оцінювання навчального проекту. Формуюче оцінювання дозволяє визначити початковий рівень знань та умінь учнів, їх відповідність необхідним умовам проекту. На основі цього можна визначити навчальні потреби учнів. У процесі роботи ми за допомогою оцінювання можемо спостерігати виконання учнями запланованого дослідження, прогрес кожного учня та корегувати його хід за потреби. В решті решт, формуюче оцінювання дозволяє виявляти розуміння учнями отриманих результатів, відслідковувати результати роботи та отримані в процесі виконання проекту навички, у тому числі навички мислення високого рівня.Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме переконав у тому, що найефективнішим оцінюванням у групі учнів, які працюють над проектом е самооцінювання та взаємооцінювання. Оскільки саме в групі більш детально знають наскільки ефективно працював кожен учасник.

Комментариев нет:

Отправить комментарий